niedziela, 16 listopada 2014

NIEDZIELA DLA WŁOSÓW (IV) - Rosyjskie kosmetyki


    
   Nareszcie NDW odbyła się w niedzielę :-) Dzisiaj w końcu miałam okazję wypróbować rosyjskie kosmetyki zamówione ze strony skarbysyberii.pl. Po przeczytaniu pozytywnej recenzji Martusi z martusiowykuferek.blogspot.com zdecydowałam się na zakup miodowego mydła babci Agafii, dodatkowo zaopatrzyłam się w Balsam do Włosów Przetłuszczających z Organicznym Olejem z Makadamii - "Pielęgnacja i Równowaga" oraz Balsam do Włosów Farbowanych z Olejem Arganowym - "Blask Koloru" z Planeta Organica. Do zakupu odżywek zachęciły mnie ich naturalne składy pozbawione silikonów i zawierające oleje. Mam w planach dokładne ich przetestowanie oraz napisanie recenzji porównującej oba produkty. Bohaterką dzisiejszej pielęgnacji jest odżywka do włosów farbowanych z olejem arganowym.  



   Na całą długość włosów oraz skalp nałożyłam olej kokosowy, po 1,5 godziny zmoczyłam włosy wodą i zemulgowałam olej odżywką Garniera. Następnie umyłam włosy miodowym mydłem i na parę minut nałożyłam na nie odżywkę Planeta Organica.
   Po wysuszeniu prezentowały się całkiem nieźle. Spodziewałam się BHD, gdyż oczyściłam włosy na długości trochę mocniejszym produktem, dodatkowo odżywka "Blask Koloru" jest dość lekka, jednak nic złego się nie stało. Skóra głowy była dobrze oczyszczona, włosy nawilżone i nie straciły przy tym objętości. Końcówki tradycyjnie zabezpieczyłam odrobiną oleju migdałowego i jedwabiu z Marion.

P.S. Zdjęcie włosów trochę przekłamane flashem, niestety nie miałam warunków do zrobienia zdjęcia fryzury w innym oświetleniu. 

12 komentarzy:

  1. Ale się błyszczą. Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można się w nich przeglądać jak w lustrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zdjęcia z lampą są niewiarygodne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę, stąd dopisek pod postem. Niestety flesz+ intensywny kolor tła i bluzki dały dość sztuczny efekt. Na blogu jest jednak sporo innych zdjęć wykonanych w różnych oświetleniach, więc zainteresowani mogą podejrzeć jak moje włosy wyglądają bez tego "fleszyska" ;)

      Usuń
  4. O borze iglasty, oddaj mi swoje włosy, tę długość, gładkość i blask!

    OdpowiedzUsuń
  5. OOooo mój kolor ;) przepiekny ! i co za blask ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne, zdrowe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blask może i przekłamany, ale długości i tak zazdroszczę ;) a z rosyjskimi kosmetykami też się poznaję... ;)

    OdpowiedzUsuń